Reklamačný formulár

 

🡇Čo robiť v prípade reklamácie počas záručnej doby?

V prvom rade prosím vyplňte nižšie uvedený online Reklamačný formulár. Použiť môžete aj formulár v pdf verzii. Potom vás budeme v čo najkratšom čase kontaktovať. Pre veľkú bielu techniku sa servisný zásah rieši spravidla priamo u vás doma, prípadne sa vykoná len obhliadka spotrebiča. V prípade náročnejšej opravy alebo nutnosti objednania náhradného dielu si spotrebič demontujte a odvezie servisný technik do zazmluvneného strediska vo vašom meste alebo okolí.
Úplne najdôležitejšie je však opravu v záručnej dobe nahlásiť výrobcovi - nahlasuje to zákazník sám telefonicky alebo online - podľa linkov.
Potrebné doklady sú minimálne tieto: DOKLAD O KÚPE (faktúra alebo pokladničný doklad), MODEL SPOTREBIČA, SÉRIOVÉ ČÍSLO VÝROBKU + dodatočné pokyny a usmernenia od výrobcu / dodávateľa.
Poznámka:
Vám ako zákazníkovi nevznikajú žiadne poplatky za servisný zásah a opravu. Taktisto vo väčšine prípadov veľkej bielej techniky nie je potrebné ich nikam zasielať. V prípade malej bielej techniky a elektroniky je porebné zabezpečiť ich prepravu do servisného strediska za úhradu v réžii zákazníka.
 
Servis Aeg
Zákaznícke centrum: +421 232 141 303
(Po–Pia 8:00–18:00, So-Ne 8:00–16:30)
Rozklinite pre získanie informácií
 
Servis Electrolux
Zákaznícke centrum: +421 232 141 303
(Po–Pia 8:00–18:00, So-Ne 8:00–16:30)
Rozklinite pre získanie informácií
 
Servis Blanco
Zákaznícke centrum: +421 317 015 021
(Po–Pia 8:00–12:00 ❙ 13:00-16:30)
Rozklinite pre získanie informácií

Reklamačný formulár

Údaje o zákazníkovi
Zadávajte vo formáte: 0909111222 / +421909111222
V urgentných prípadoch pomôže.
Detaily o spotrebiči / výrobku
Sem vpíšte výrobcu prosím

Tento údaj zvyčajne nájdete na typovom výrobnom štítku alebo vo faktúre.

Tento údaj zvyčajne nájdete na typovom výrobnom štítku.

Tento údaj zvyčajne nájdete na typovom výrobnom štítku.

Dátum zakúpenia spotrebiča zvyčajne predstavuje dátum dodania z faktúry!

UPOZORNENIE: Reklamačné konanie si v žiadnom prípade nemožno zamieňať s Doručením poškodeného spotrebiča, hoci pre jednoduchosť využívate ten istý formulár. Na obe sa vzťahujú iné zákonné lehoty, podmienky a pravidlá.
Dokumentácia a popis

Akceptované sú súbory typu: doc, docx, xls, xlsx, png, jpg, jpeg, pdf, txt.

Sem presuňte požadované súbory, alebo kliknite pre priamy výber z PC.
Max file size: 1024 KB | Max number of files: 8 | Min number of files: 1

  V prípade reklamácie presuňte alebo nahrajte sem faktúru a fotografiu výrobného štítku. V prípade doručenia poškodeného spotrebiča jeho fotografie, rovnako aj obalového materiálu.

 

🡇Čo robiť v prípade reklamácie po uplynutí záručnej doby?

Nemusíte vypĺňať ani online Reklamačný formulár ani formulár v pdf verzii. Môžete si sami vyhľadať servisné stredisko vo vašom okolí podľa webových stránok výrobcu. Pre veľkú bielu techniku sa servisný zásah rieši spravidla priamo u vás doma, prípadne sa vykoná len obhliadka spotrebiča. V prípade náročnejšej opravy alebo nutnosti objednania náhradného dielu si spotrebič demontujte a odvezie servisný technik do zazmluvneného strediska vo vašom meste alebo okolí.
Potrebné doklady sú minimálne tieto: MODEL SPOTREBIČA, SÉRIOVÉ ČÍSLO VÝROBKU + dodatočné pokyny a usmernenia od výrobcu / dodávateľa.
Poznámka:
Príchod na miesto určenia, obhliadka a servisný zásah, náhradný diel a cena za opravu sú už spoplatnené služby.V prípade malej bielej techniky a elektroniky je porebné zabezpečiť ich prepravu do servisného strediska za úhradu v réžii zákazníka.
 
To Top