Produkt bol pridaný do košíka
Reklamačný formulár
Reklamačný formulár spotrebiča môžete vyplniť nižšie alebo
Čo robiť v prípade reklamácie počas záručnej doby?
V prvom rade prosím vyplňte Reklamačný formulár s požadovanými údajmi. Potom vás budeme v čo najkratšom čase kontaktovať. Pre veľkú bielu techniku sa servisný zásah rieši spravidla priamo u vás doma, prípadne sa vykoná len obhliadka spotrebiča. V prípade náročnejšej opravy alebo nutnosti objednania náhradného dielu si spotrebič demontujte a odvezie servisný technik do zazmluvneného strediska vo vašom meste alebo okolí. Je potrebné mať prichystané: doklad o kúpe (faktúra alebo pokladničný doklad). VÁM AKO ZÁKAZNÍKOVI NEVZNIKAJÚ ŽIADNE POPLATKY ZA SERVISNÝ ZÁSAH A OPRAVU a TAKISTO NIE JE POTREBNÉ SPOTREBIČ NIKAM ZASIELAŤ.
Čo robiť v prípade reklamácie po uplynutí záručnej doby?
Odporúčame vám taktiež vyplniť Reklamačný formulár s požadovanými údajmi. Potom vás budeme v čo najkratšom čase kontaktovať. Alebo môžete sami vyhľadať servisné stredisko vo vašom okolí. Pre veľkú bielu techniku sa servisný zásah rieši spravidla priamo u vás doma, prípadne sa vykoná len obhliadka spotrebiča. V prípade náročnejšej opravy alebo nutnosti objednania náhradného dielu si spotrebič demontujte a odvezie servisný technik na stredisko vo vašom meste alebo okolí. SERVISNÝ ZÁSAH A OPRAVA SÚ UŽ SPOPLATNENÉ, PRIČOM SPOTREBIČ NIE JE POTREBNÉ NIKAM ZASIELAŤ.