Ceny dopravy

Systém vám automaticky priradí nasledovné sadzby:

 
Objednávka nad 135€

Bez ohľadu na počet kusov a kumulatívnu hmotnosť celej zásielky.

Upozornenie: Vyhradzujeme si právo upraviť cenu dopravy v prípade nadrozmerných tovarov.

Doprava kuriérom SDS / GEIS / DPD v rámci SR
zadarmo
 
Objednávka do 135€

Bez ohľadu na počet kusov a kumulatívnu hmotnosť celej zásielky.

Upozornenie: Vyhradzujeme si právo upraviť cenu dopravy v prípade nadrozmerných tovarov.

Doprava kuriérom SDS / GEIS / DPD v rámci SR
7 EUR

Čas dodania je platný od našej expedície tovaru. Z operatívnych dôvodov si vyhradzujeme právo na určenie a na prípadnú zmenu kuriérskej spoločnosti. Štandardné ceny dopravy sú iba na základe hodnoty zásielky. Dodatočné služby k doprave sú na báze kumulatívnej hmotnosti jednotlivých balíkov alebo ich počtu.

Vo väčšine prípadov sme schopní zaslať sledovacie číslo zásielky formou SMS a emailom. Cena za dopravu je konečná a obsahuje DPH, mýtny poplatok a pod. Reálne je však vyššia. Pri neúspešnom pokuse o doručenie máte 1x nárok na bezplatné opakované doručenie. Expedujeme len do SR a ČR (za príplatok), ostatné krajiny EÚ - tovar neexpedujeme. S tovarom vo väčšine prípadov obdržíte aj faktúru, prípadne vám bola/bude zaslaná emailom/pozemnou poštou.

V prípade využitia nadštandardných prepravných služieb (vynáška s a bez asistencie a pod.) nás prosím kontaktujte vopred pre stanovenie ceny.

Potrebujete odviezť starý spotrebič?

Recyklácia vášho starého spotrebiča je ekologická a bezplatná. Platíte len za odvoz, ktorý je spoplatnený sumou 18€ ODVOZ STARÉHO SPOTREBIČA do 39kg , 30€ ODVOZ STARÉHO SPOTREBIČA do 85kg , 45€ ODVOZ STARÝCH SPOTREBIČOV do 130kg . Požadovaný typ zvozu starého spotrebiča je nutné vhodiť do košíka ako tovar, alebo v procese objednávky vám ho systém ponúkne sám. Spotrebič musí byť odpojený zo sietí a pripravený na expedíciu (môže byť obalený fóliou, kartónom; hlavne nech sú zabezpečené dvierka proti samovoľnému otvoreniu). Tlač prepravných štítkov a ich nalepenie na zásielku je v kompetencii prepravnej spoločnosti.

Došiel vám obal alebo aj tovar poškodený?

Bezodkladne nás prosím informujte na telefónnom čísle: +421948224484 alebo emailom na: info@xaurum.sk. Postup uvádzame aj nižšie:

  V prípade poškodenia obalu zásielky uveďte kuriérovi do dodacieho / doručovacieho listu - "PREVZATÉ S VÝHRADOU - POŠKODENÝ OBAL", spíšte Zápis o škode a prevezmite tovar.
  V prípade evidentného poškodenia samotného tovaru (teda nielen obalu) zásielku neprevezmite z dôvodu jej poškodenia a do dodacieho / doručovacieho listu uveďte - "NEPREVZATÉ - POŠKODENÝ OBSAH ZÁSIELKY", spíšte Zápis o škode a neprevezmite tovar. V prípade viackusovej zásielky si môžete ponechať nepoškodené kusy. Pozn.: nestačí zásielku iba ODMIETNUŤ bez udania dôvodu! V tom prípde poisťovňa škodu nenahradí.

V oboch prípadoch Zápis o škode a fotodokumentáciu bezodkladne zašlite na adresu danej prepravnej spoločnosti a kópiu emailu na: info@xaurum.sk. Ak to nespravíte, neručíme za vybavenie reklamácie u prepravnej spoločnosti. Kuriérske spoločnosti môžu akceptovať oznámenie o poškodení i pod dodaní tovaru, najneskôr však do 24 hodín od prevzatia tovaru. Avšak podnet dáva zákazník, nakoľko tovar je už jeho majetkom.

To Top