Skvelý eshop pre riešenie vašich požiadaviek  info@xaurum.sk
Nakupujte rýchlo cez telefón  0948224484   (Po-So: 08:00 - 18:00)
close

Ako prebieha servis spotrebičov v prípade reklamácie?

Sme autorizovaným predajcom pre nasledujúce značky:

 

 

  •  

    Čo robiť v prípade reklamácie    počas záručnej doby   ?

      V prvom rade prosím vyplňte Reklamačný formulár s požadovanými údajmi. Potom vás budeme v čo najkratšom čase kontaktovať. Pre veľkú bielu techniku sa servisný zásah rieši spravidla priamo u vás doma, prípadne sa vykoná len obhliadka spotrebiča. V prípade náročnejšej opravy alebo nutnosti objednania náhradného dielu si spotrebič demontujte a odvezie servisný technik do zazmluvneného strediska vo vašom meste alebo okolí. Je potrebné mať prichystané: doklad o kúpe (faktúra alebo pokladničný doklad) a záručný list.   VÁM AKO ZÁKAZNÍKOVI NEVZNIKAJÚ ŽIADNE POPLATKY ZA SERVISNÝ ZÁSAH A OPRAVU a TAKISTO NIE JE POTREBNÉ SPOTREBIČ NIKAM ZASIELAŤ. 

  •  

    Čo robiť v prípade reklamácie    po uplynutí záručnej doby   ?

      Odporúčame vám taktiež vyplniť Reklamačný formulár s požadovanými údajmi. Potom vás budeme v čo najkratšom čase kontaktovať. Alebo môžete sami vyhľadať servisné stredisko vo vašom okolí. Pre veľkú bielu techniku sa servisný zásah rieši spravidla priamo u vás doma, prípadne sa vykoná len obhliadka spotrebiča. V prípade náročnejšej opravy alebo nutnosti objednania náhradného dielu si spotrebič demontujte a odvezie servisný technik na stredisko vo vašom meste alebo okolí.   Servisný zásah a oprava sú už spoplatnené, pričom spotrebič nie je potrebné nikam zasielať.