V košíku nemáte žiadne položky.
Ako prebieha servis spotrebičov v prípade reklamácie?
Sme autorizovaným predajcom pre nasledujúce značky:
-
Čo robiť v prípade reklamácie počas záručnej doby ?
V prvom rade prosím vyplňte s požadovanými údajmi. Potom vás budeme v čo najkratšom čase kontaktovať. Pre veľkú bielu techniku sa servisný zásah rieši spravidla priamo u vás doma, prípadne sa vykoná len obhliadka spotrebiča. V prípade náročnejšej opravy alebo nutnosti objednania náhradného dielu si spotrebič demontujte a odvezie servisný technik do zazmluvneného strediska vo vašom meste alebo okolí. Je potrebné mať prichystané: doklad o kúpe (faktúra alebo pokladničný doklad) a záručný list. VÁM AKO ZÁKAZNÍKOVI NEVZNIKAJÚ ŽIADNE POPLATKY ZA SERVISNÝ ZÁSAH A OPRAVU a TAKISTO NIE JE POTREBNÉ SPOTREBIČ NIKAM ZASIELAŤ.
-
Čo robiť v prípade reklamácie po uplynutí záručnej doby ?
Odporúčame vám taktiež vyplniť s požadovanými údajmi. Potom vás budeme v čo najkratšom čase kontaktovať. Alebo môžete sami vyhľadať servisné stredisko vo vašom okolí. Pre veľkú bielu techniku sa servisný zásah rieši spravidla priamo u vás doma, prípadne sa vykoná len obhliadka spotrebiča. V prípade náročnejšej opravy alebo nutnosti objednania náhradného dielu si spotrebič demontujte a odvezie servisný technik na stredisko vo vašom meste alebo okolí. Servisný zásah a oprava sú už spoplatnené, pričom spotrebič nie je potrebné nikam zasielať.